Courage is the power to let go of the familiar.

Jag är trött och på myshumör nu så medans jag ligger i sängen med TVn på som sällskap kollar jag runt lite efter roliga appar till Ihpone, ibland behövs det ju lite extra för att få tiden att gå. Appen jag är mest för just nu är Instagram, med programmet kan man göra fint både bilder som man redan har i sitt bildarkiv och ta bilder direkt.
Det är med Instagram jag tagit bilderna i inlägget tidigare.
Åh, apropå att ta bilder så hoppas jag verkligen att jag ska få åka på min roadtrip genom USA som jag så länge velat. Då ska jag fota allt möjligt och kanske göra någon sorts fotofix grej utav det.




 


Kommentarer
Postat av: milla

vi måste göra den roadtripen!

vi tar med oss någon som är 21 och drar.

2011-08-14 @ 20:40:29
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0