Lousy day

Ligger just nu på min säng och lider utav att allt känns obehagligt. Det är varmt, jag är täppt i typ hela huvudet som det känns, det finns inget bra på TV, samtidigt skulle jag inte riktigt orka följa någon film eller sådär ändå.
Uuäääähhh.....! Har varit hemma hela dagen, bokstavligt talat. Som den sjukling jag är har jag bara väntat på att tiden ska gå och tyckt synd om mig själv, nej det var lite av en underdrift... Jag har varit så trött på mig själv idag att jag bara önskat att få sjunka under jorden och försvinna. Bara för ett tag. Och som grädden på moset har jag inga Treo kvar hemma eftersom jag glömde dom på jobbet i söndags.
Lite duktig har jag ändå varit och löst några problem som uppstått kunder och mig emellan, men det skulle krävas såå många fler bra utföranden för att jag skulle känna mig hyfsat nöjd med mig själv och dagen. Kasst!
Känns visserligen rätt bra att jag mår såhär under min lediga tid eftersom jobbet kräver att man är där jämt.. man kan ju inte som egen företagare riktigt vara sjuk hur som helst.
Snart är dagen över skönt nog men frågan är ju.... kommer jag få någon sömn inatt? Hade sömntabletter till hands förr men dom vet jag inte ritkigt vad som hänt med. Usch vad jag låter bitter, ännu något negativt jag hittade nu ; )


Kommentarer
Postat av: En teknisk kille...

http://make-everything-ok.com/

2011-08-23 @ 05:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0