I don't know why, I don't know why.

Ibland kommer dagar då jag undrar om livet kan bestå utav en blandning av slump och öde.. och hur det isåfall går ihop. Det är så mycket jag vill göra utan att det känns som att det någonsin kommer att bli av, även fast jag alltid haft den inställningen att man kan göra vad man vill bara man vill det tillräckligt mycket.
Det är inte kul att inse att man ibland tvekar, det får mig att känna mig som en svag människa som inte står för samma sak i alla väder. Jag har kommit på mig själv med att jämt skjuta upp mina drömmar, och självklart kan jag kanske inte leva ut dom ifall jag har något i min väg.. men.. let's face it, det kommer alltid finnas jobb eller något annat som håller en tillbaka. Det låter som att jag får klura lite på detta och förhoppningsvis hitta mina lösningar tids nog...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0