Hello there nice life.

Mamma kom hit imorse och vi drack kaffe tillsammans medans regnet öste ner utanför, när det lugnat sig och såg ut som att det skulle bli bättre väder tog vi oss ut med hunden och promenerade runt sjön som finns i mitt område. Skönt att komma ut i skogen ibland, ska bara vara så jävlans svårt att ta steget att verkligen komma ut på det sättet. Jag är tyvärr en sådan människa som behöver bli pushad.
Efteråt ville vi umgås lite till så vi åkte tillsammans och handlade, lite småkul att handla mat tillsammans till olika hem eftersom man blir inspirerad utav den andra och lätt får med sig lite för mycket. Samma sak gäller kläder etc.
Blev i alla fall en god middag för min del och nu ska jag snart dra mig in i duschen och fixa mig inför kvällen- blir en lugn utgång till El Corazon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0