Every moment is a golden one for him who has the vision to recognize it as such.

Jobbveckan är i full rulle, jag börjar vänja mig mer och mer vid mina x antal timmars masserande- tur är väl det. Det betyder dock inte att jag inte ser fram emot min ledighet.. Jag strök till och med bort helgen i arbetsschemat. Det gjorde jag ifs för rätt länge sedan eftersom jag inte får planera in några bokningar då, det var ren tur att denna helgen prickade rätt med Carros barns dop och "hejdå-utgången" för en vän som ska flytta. Underbart med flyt måste jag säga!
I veckan har jag mosters lägenhet för mig själv, skulle egentligen blivit min inom en snar framtid men icke.. Hon ändrade sig typiskt nog och bestämde sig för att ha kvar den. Får bo här så mycket jag vill, och hon är inte hemma alla veckor så än så länge fungerar det ju bra. Längtar bara så sjukt mycket efter ett eget place.




Frukosten förvandlades till en sjukt irriterande stund när en kund ringde och ville boka en tid som inte fanns, finns det något mer störande än tjuriga tanter som försöker lägga över sina problem på en? Det är väl inte mitt fel att det är nästan fullbokat ett tag fram över och att hon är sent ute. Skrattretande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0