And everytime I'm meant to be acting sensible..

..you drift into my head and turn me into a crumbling fool.

Huvudet är med men inte kroppen, om det ändå vore tvärt om..
Efter jobbet måste jag lösa en tvättid på något sätt, antingen här eller hemma hos mamma. Måste i vilket fall åka till henne för att hämta smutstvätt så jag har något att ha på mig dagarna framöver. Ska färga håret också, usch utväxt är inget skoj, jag tyckte det var roligt att färga när jag var yngre men nu känns det bara som ett jobbigt måste. Vad hände med det?!
Dessutom måste jag vara duktig och fixa och trixa lite med företagspengar- och papper. Det känns som att dagens timmar inte riktigt räcker till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0