what world are you living in? can you take me there?

Har fått några punkter avbockade på min to do-list för skolan, så jävla underbart!
Dessutom har jag idag varit på utbildning inför nya jobbet som jag börjar på måndag, känner mig så vuxen och duktig. Nu ska det tjänas lite pengar och skaffas lite mer arbetserfarenheter så jag kan skaffa mig en lägenhet så tidigt som möjligt.
Min mosters lägenhet blir eventuellt min inom ett år men man kan ju aldrig stå säkert, det har man ju tyvärr erfarenheter av. PLUS jag behöver ju ha en inkomst att betala den med i vilket fall.

Idag blev det frulle i skolan. Vi var flera som tagit med oss kakor m.m. och hungrig som jag var blev det en stor portion av kakbuffén för min del. Då snackar vi sockerkick asså... kände mig nästan lullig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0