the end of the weekend

Mår illa, har stoppat i mig alldeles för mycket paj och vaniljsås på en och samma gång. Satt hos moster och kollade på gamla foton med henne och min kusin och åt flera portioner äppelpaj som hon bakat.. farligt gott! Var tvungen att lägga mig på soffan ett tag innan jag kunde börja röra mig hemåt.
Har haft en rätt seg helg för övrigt, gårdagen var ju totalt förstörd eftersom vin ger mig en sån äckligt bakis-huvudverk.

Just nu ser jag på Fenomen på kanal 5, antingen är jag bara sjukt naiv eller så är det något speciellt med programmet. Vill så gärna att det ska gå att trolla på riktigt och jag har alltid som liten fantiserat om att ha magiska krafter (fast egentligen, finns det något barn som inte har fantiserat om det?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0