Hello Mr Nice Time

Igår var jag ute i flera timmar och promenerade och lekte med hunden. När jag kom in sen somnade jag och sov som ett barn på soffan, tänk om varje dag kunde se ut så.. Fri att göra vad man än känner för och ha all tid för att vila ut sedan.
På kvällen blev det filmkväll hos min bror, han har fixat en liten hemmabio med hjälp av projektor och ett lakan upphängt på väggen. Riktigt nice var det, bra film, bra sällskap + en massa gott att äta till det.

Idag blev det samma promenadområde men var ute såpass tidigt att solen inte hunnit värma upp luften något så även fast det var gott att komma ut kändes det skönt att komma in i värmen. Nu har jag i alla fall tillräckligt gott samvete att vara inne ett tag.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0