Lilla ullared

Har varit på Ö&B idag och köpt en massa billigt godis och småprylar som ansiktsmasker och body butter. Det var med mamma jag var där och hon stod för hela kostnaden (lycko mig). Kände mig som en bortskämd liten skitunge när vi var påväg därifrån men det är ju knappast en känsla som man inte står ut med ;)

Var inne på Kicks igår och köpte en "mörk röd-brun" hårfärg, peppad som jag var idag inför att färga håret öppnade jag förpackningen och blev jättebesviken. Färgen hade nämligen läckt så jag blev tvungen att åka in till stan för att byta den... nu sitter jag här med ansiktmask och har nyss tvättat ur färgen. Jättenyfiken är jag, vill se resultaten i torrt hår nu nu nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0