Långhelg

Nu har jag suttit ett bra tag och fyllt i mina uppgifter på olika rekryteringshemsidor, hoppas att jag ska kunna få något jobb på det sättet. Känns faktiskt inte så men man måste ju göra vad man kan.
Fick en intresseförfrågan om ett helgjobb som massör och jag visade ju självklart mitt intresse direkt genom att lämna namn och nummer, nu har det gått några veckor sedan dess och det verkar ju inte som att de kommer ringa om de inte gjort det än. Att det ska vara så svårt att få jobb utan kontakter och erfarenheter, det är ju helt sjukt... hur är det egentligen meningen att en student ska FÅ erfarenheter?!

Imorgon fredag är jag ledig, på måndag likså. Därför har jag en långhelg att se fram emot, woho! Om jag känner mig manad till att vara så duktig som jag borde vara får jag väl gå någon av/båda dagarna och lämna mitt CV på lite olika ställen. Jag ska nog sätta mig och skriva en lista på tänkbara arbetsplatser faktiskt, men nu ska jag se på Dum och dummare som går på TV så det får bli imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0