In need of coffee

Påskhelgen är snart över och det betyder att skolan snart är aktuell att gå till igen, usch.. Men jag har i alla fall haft det bra. Igår köpte jag ett par träningsskor som jag ska kunna ha på promenader i solen. Hade tänkt köpa Reeboks Easytone skor egentligen eftersom det varit så mycket tal om hur bra de är men efter att i affären testat även Pumas toningsko bestämde jag mig för dem. De är mycket lättare och är otroligt sköna att gå i, kunde inte blivit mer nöjd!

På kvällen tog jag med mig en box vin och chill-förfestade hos Chio, det var helt klart mysigt och jag var hade gått peppad hela dagen inför kvällens kommande utgång. Strax innan vi skulle åka mot stan blev jag dock sjukt trött och inte alls speciellt sugen på att festa. Känner mig lite grann som en tråkig gammal tant som måste lägga sig tidigt för att fungera som vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0