Idag var gårdagens imorgon.

Hade tänkt köpa ett par träningsskor och träna idag men planerna blev framskjutna till imorgon.
Dagen blev istället rätt så seg dag men ärligt talat har det inte gjort mig någonting.. tiden har liksom bara fått passera utan några om och men. Kanske inte bara har varit roliga saker som skett under dagen men man får väl tänka positivt och blicka framåt helt enkelt.
Nu ska jag snart ut på en kvällspromenad med min Chio, kan nog kännas gott med lite sällskap innan det blir sovadags. Önskar bara att jag hade en termosmugg som jag kunde ta med mig te i.. hade två st förut men vetefan vart de tagit vägen, de har varit borta sedan flytten i somras. Undrar vart man kan köpa en BRA men billig sådan, de jag ägde var väl inte några 10 poängare direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0