Get in style

Tog en paus från äckelplugget förut och försvann på en promenad, detta somriga väder går ju knappast att klaga på men är det inte lite läskigt hur snabbt det ändrades från vinterväder till detta?! Det har ju knappt varit en riktig vår, den där tiden med sol fast det ändå är jackväder menar jag. Nu kan jag ligga på balkongen och sola i bikini liksom. Fast jag ska ta och köpa solkort imorgon tror jag, känner mig blek och tråkig nu.
Nej nu börja jag faktiskt fundera på att kila ner till drop-in solariumet här nere på gatan, bara sålänge liksom. Får se hur det blir med det men bra sugen är jag ju.

Längtar till imorgon, inte för det tråkiga tandläkarbesöket jag ska på på morgonen eller skola som jag ska till efteråt, utan för att jag ska göra ett litet besök hos tatueraren som gjorde min tatuering i somras. Jag har en tid bokan hos honom den 5 maj och vad vi ska göra imorgon är att kolla så att stilen och kostnaden stämmer överens.
ÄLSKAR tatueringar, det skulle inte förvåna mig om jag om ett par år har täckt mig med en del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0