Årets första grillning

Kändes rätt onödigt att gå till skolan idag om man säger så, vi hade inte någon superviktig lektion om man säger så. Men det kunde jag ju inte veta i förväg, dessutom träffade jag ju tjejerna i klassen och de hade planer på att grilla i slottskogen så dit bar det av efteråt. Smarta tjejer det där, nästan alla hade ju shorts medan jag hade jeans, svarta jeans dessuom. Vilket blev rätt så varmt när solen värmde på.

 



Var med moster hos tattueraren idag, har bokat om min sittning till den 2 maj. Nu på måndag alltså, gissa om jag är exhalterad! Dock blev priset högre än jag väntat, det berodde på att även fast tatueringen är liten så är det samma jobb runt omkring arbetet (rengöring m.m.), därför ska jag ringa imorgon och se om han kan göra en till samtidigt och att det kan bli ett mer rimligt pris för båda. *Håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0