We can make it if we try, only if we try.

Som det ser ut nu har jag en skola att gå till nu på måndag, inte bästa stället men jag får ta och sluta klaga. Allt i livet kan ju inte flyta på.

I vilket fall har jag ju ingenstans att gå resten av veckan så hade inte  bangat att dra ut ikväll, det är ju trots allt lill lördag. Men såklart ska det ju alltid vara något i vägen och denna gången är det ekonomin som sätter käppar i hjulet.


Väntar hungrig as a mf på att Chio (♥) ska komma hem så vi kan laga till en lyxmiddag, snabbmakaroner med färdiga köttbullar blir det. Har alltid älskat att laga mat men på sista tiden har jag blivit en riktigt latmaja, tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0