Marry me

Hade finbesök idag, min kompis Erik kom och hälsade på mig.
Gav mig på ett nytt försök att göra ris med sesamnuggets och currysås, denna gången gjorde jag det bättre. Jag kanske helt enkelt måste göra mat till fler än mig själv för att jag ska orka lägga ner tid på att göra det bra. Men det är nog vanligt om man tänker efter, vem är egentligen pigg på att göra i ordning lyxmat när man ändå ska äta det ensam. Tragiskt det låter...

Idag har jag knappt vart ute alls, men det gör mig detsamma detta vädret kan ju gå och gömma sig. Regn och blåst är inget jag ger tummen upp till. Dessutom har jag min onda hals att skylla på, det enda som jag inte blivit helt frisk ifrån. 

Nu ska jag vara duktig och arbeta lite på ett skolprojekt, gissa vad det handlar om... Bröllop! Det roligaste man kan tänka sig (eller inte). Ska bygga lite på temat "strand" tänkte jag, strandbröllop utomlands, låter ganska härligt enligt mig. Mer avslappnat liksom, barfota med en tunn klänning och inte så många gäster.. Herregud, låt mig inte börja bröllopsdrömma nu det ligger så långt bort från min fantasi som det bara går egentligen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0