Ge mig energi

Kan man ändra på sig efter 11 år i skolan och helt plötsligt bli en riktig pluggis? Ärligt talat har jag väldigt svårt att tro det men gissar att jag får ge mig själv en chans i alla fall. Känns som jag har 100 grejer att ta igen i skolan, är detta priset man får betala för att ha varit sjukskriven ett halvår?
Min handledare frågade idag om jag är intresserad av att gå ett fjärde år, men hellre jobbar jag skiten ur mig för att bli klar till våren sa jag, så önska mig lycka till... Kan nog behövas.

Fick höra igår att det är nu i helgen halloween ska firas, var helt inställd på att det var nästa helg så jag blev helt förvirrad. Jag har inga kläder att klä ut mig i och vet inte ens vart vi ska fira det än, men mina förhoppningar för i år var att verkligen gå in för det.



Det är en ninja jag vill vara ju : (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0