Tillbaka på "ruta 1"

För ett tag sedan bestämde jag mig för att börja från början med allt som går.

Under mina veckor på ett boende blev jag mer och mer självständig och mitt liv tog en ny
form, när jag skulle flytta därifrån bestämde jag mig för att börja i en ny skola och åkte därför ända till en annan stad och bosatte mig på en internatskola. Det visade sig vara ett fett misstag och efter några veckor beslutade jag mig för att byta skola på nytt. Denna veckan har jag varit och pratat med rektorn på en skola och går det inte att hoppa in i 3:an där får jag gå tillbaka till den jag gick på innan sommaren.

Efter att raderat allt i bloggen och låtit den vila rätt länge börjar jag nu på ruta ett och börjar lägga upp inlägg igen. Mest för min egen skull, kul att kunna se tillbaka på.


 

Dessa fetingar beställde jag i måndags och de kom fram idag. Gissa om jag är glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0