Jobbigt läge

Är för trött för att vara vaken men har sovit för mycket för att kunna sova mer. Det läget är något av det mest irriterande med att vara sjuk enligt mig. Jag har inte tagit tempen men är säker på att förkylningen som jag märkt av i några dagar har gått över till feber. Tackar gudarna att treo finns.

Imorgon väntar jag samtal av min f.d./ blivande handledare från skolan. Hon ska meddela ifall jag liksom alla de andra i klassen måste ut på praktik, vilket jag får börja med senare än de andra i så fall, eller om jag får en mjukstart och bara behöver börja med att plugga igen det som jag missat under detta läsåret.
Håller tummarna att jag ska få slippa praktiken, det känns liksom som att det blir lite mycket att gå från heltidssjukskriven till att hoppa in i ett fullt rullande schema med en massa stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0