Hey baby

Är så sjukt irriterad just nu, senast jag kan minnas att jag låg hemma i feber var under min födelsedagshelg. Denna helgen hade jag planerat att åka till stockholm men jag menar, det är torsdag.. det var meningen att jag skulle åka imorgon i så fall, vad är oddsen att febern försvinner ikväll och jag känner mig pigg imorgon, ärligt talat?
Men som jag alltid försöker tänka finns det nästan alltid något positivt med allt som händer, i detta fallet sparar jag ju pengar som jag kan sätta in på det kontot som jag tog ifrån för att betala resan till Cypern. Det sägs ju att man ska ta och ge, de måste väl gälla sig själv personligen också?

Eftersom jag sovit så mycket på dagarna hade jag svårt att sova inatt, därför passade jag på att lägga in ny skön musik på iPoden. Här är en av låtarna som nu är inlagd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0