Frustration

Väntar just nu på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska ge mig av till min gamla skola där jag har ett inbokat möte me syon. Får se om jag hamnar på den skolan igen eller om jag måste kolla vidare vad jag har för alternativ.. I vilket fall som helst börjar jag bli riktigt stressad, jag vill verkligen hinna klart med studierna så jag kan ta studenten i vår och ju längre tid jag inte har någon skola att gå till ju längre hamnar jag efter.

Har färgat håret för 3e gången på 2 dagar och äntligen är jag nöjd. Först såg håret helt grått ut, sedan helt orange och nu äntligen är det brunt, lite mörkare än jag tänkt mig men jag är ändå glad att ha det som det är nu!



Jag just nu, har förresten satt i ringen i läppen på nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0