Back to the girly world

I väntan på att bli inskriven i min gamla skola, där jag läser ämnen som bl.a. smink, design och massage, har jag idag fått en hel del uppgifter att arbeta med hemma. Jag har idag varit hemma och pluggat i flera timmar och när jag sedan tänkte ta de easy kom jag på att jag hade ett möte att gå på. Så idag har jag känt mig nyttigare än på flera veckor, låter ironiskt men sjukt nog är jag seriös.

Jag har precis som förra säsongen fastnat helt för Paradise Hotel, denna gången blev jag sjukt missnöjd med deltagarna men idag kom två nya tjejer vilken en av dem var helt sjuk. Hoppas hon stannar länge säger jag bara, Lina u crazy girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0