Aww pumpkin...

Har satt igång med ett mysigt kärringprojekt, man får väl leva upp "smeknamnet" Gertrud på något sätt (internskämt). För några månader sedan köpte jag 6 st små soffkuddar när jag var på IKEA, jag hade glömt bort dom helt faktiskt, inte så konstigt kanske när de legat gömda i en påse på vinden. Det hade däremot inte mamma glömt så igår väckte hon mig och vi åkte till en tygaffär för att köpa lite olika tyger som jag nu håller på att sy till kuddfodral och gardiner, kommer nog bli supermysigt i mitt rum när jag är klar, vilket jag räknar med att vara imorgon.

Natten var galen, förfestade hos Chio med henne och en jättego kompis till henne. När vi sedan kom ut blev det massa vel fram och tillbaka överallt och så skedde det tragiska "tappa bort sina vänner på fyllan", en äkta klassiker det där.


Lägg märke till mitt hemska ärr (mitt grymma bidrag till halloweenutstyrsel).

Denna dagen har varit mindre intressant, har egentligen mest sovit. På kvällen tog jag dock mitt arsle från soffan och gick förbi pizzerian för att köpa bakismat innan jag gick hem till Chio där vi låg och mådde dåligt tillsammans. Vi kollade på sjukt bra film, den handlar om fyra personer som på olika sätt dras in i drogernas helvete. Requiem for a dream heter filmen och jag rekommenderar den verkligen för alla som gillar filmer med tung handling som berör.


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha du bara försvann!! va hände hahah

2010-11-01 @ 13:42:53
URL: http://thildas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0