White Oleander

Jag, som annars brukar vara så duktig med att gå upp direkt när väckarklockan ringer, försov mig imorse och rusade därför till skolan för att komma i tid till min massagelektion. Kände mig så sjukt trött men jag trodde det berodde på att jag inte hunnit få i mig någon frukost som jag alltid är så nogrann med. Efter lunch fick jag skriva en sjukanmälan och åka hem, tur det så jag inte tog ut mig helt under dagen för nu ligger jag hemma med feber och svullna mandlar. Inte så kul kan jag säga.

Kokade en kopp te och kröp ner i min soffa och kollade på en sjukt bra film, White oleander. Den handlar om en tjej vars mamma åker i fängelse och som därför får flytta runt till en massa olika boenden. På de olika ställena träffar hon människor med helt olika personligheter och hon lär sig om hur man klarar sig bäst på egen hand i livet. Verkligen sevärd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0