You gotta love the life you got, because dying isn't pleasent.

Nu får jag vara snål mot mig själv, köpte ett par skor idag (som jag faktiskt behövde), de är varmt fodrade och kommer nog fungera bra att ha nu under vintern. Fick dock köpa en burk inpregnering också eftersom den vi hade hemma tog slut då jag sprayade hela min vinterjacka. Inte för att det är speciellt mkt att klaga över men att det JÄMT ska bli extra utgifter när man försöker hålla så hårt i sina pengar, haha vad är det med det asså...
Igår toppade jag mitt hår så nu har jag så kort i nacken att jag inte kan sätta upp det som jag gjort nu det senaste, tråkigt men nödvändigt. Mitt hår var slitet efter all färgning till och från blond, usch.

Nej nu får jag sluta vara självisk, jag ska börja kolla lite mer på vad jag kan ge mina nära och kära i julklapp + födelsedagspresent till min kära mor dessutom som fyller år bara några dagar innan julafton. Det är ju roligt att ge bort presenter, men jag tror att många glömmer det under all press tyvärr, tänk liksom på de där glittrande ögonen och det breda leendet som en person kan få och som gör att ens hjärta blir helt varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0