Söndag

För första gången på länge låg jag igårkväll klarvaken i flera timmar innan jag lyckades somna. Då kom jag på att jag hade köpt en tidning tidigare på dagen så jag låg och bläddra i den tills mina ögon blev för trötta på att läsa texten. Jag sov sjukt dåligt (antagligen för att det var fullmåne) så när jag och mamma var hos mormor idag och hälsade på somnade jag i soffan framför en brasa. Riktigt mysigt, nästan så det kändes som att det var synd att det mesta av snön regnat bort för annars hade det vart lite julkänsla över det. När jag vaknade var det fikadags så vi drack lite mer kaffe och åt glass innan jag och mamma satte oss i bilen och åkte hem.

Imorgon ska jag till skolan och träffa min gamla klass som jag inte sett sedan i mars typ. Undrar hur det kommer kännas, förhoppningsvis inte allt för konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0