Desert Flower

Jag driciker te med honung, C-vitamin brustablett, äter clementiner vilar jättemycket och tänker sova så tidigt det bara går ikväll. Hoppas, hoppas, hoppas att förkylningen eller vad det nu är som är på gång försvinner! Imorgon fyller en vän år och jag ska egentligen vara med och fira henne, det vill jag ju inte missa.
Mitt ena öga är svullet också, första gången det händer mig och jag mår fett dåligt över det. Både för att det gör ont och kliar och för att det ser ut som det gör, man kan tro att jag fått en smäll eller något. Men vad jag vet kan man inte göra något åt det (?). Faaaan.


Den här sötnosen Caroline sov över hos mig inatt, hoppas det inte tar allt för lång tid tills vi ses nästa gång! ♥
Vi lagade god mat och såg "Desert flower" eller "Öken blomman" som fler kanske känner igen filmen/boken vid. Det var en sann historia om en flicka som flyr, omskuren och bortlovad, från Somalia till London där hon slår igenom som modell. Det var verkligen en jättebra och fin film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0