Sleeping progress

Vaknade sent idag (för att vara mig), kunde sova normalt och gott vilket var ett tecken på sig att viruset börjar ge sig, woohooo. Kom på för sent att jag skulle ringt och sjukanmält mig så nu får jag skylla mig själv, ogiltig frånvaro ajabaja.
Hade boken Drömmar A-Ö på bordet bredvid mig när jag vakna, rätt kul för de senaste nätterna har jag kommit ihåg mina drömmar vilket jag annars nästan aldrig gör (har hört att det har att göra med hur djupt man sover, sover man inte speciellt djupt så drömmer man mer/tydligare). Tänker inte skriva om mina drömmar och va de betydde för det är nog inte speciellt intressant men jag kan ju säga som så att jag någonstans faktiskt tror att det ligger något i att de kan ha olika budskap. Kände igen min livssituation rätt tydligt när jag läste om förklaringarna till detaljerna.

Nu är det dags för lite plugg men först behöver jag en treo. Thank God for treo, bästa värktabletten som finns utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0