Pulp fiction

Jag och Chio var på Yaki-da igår och det blev en jättelyckad utekväll, vi började som vanligt med att värma upp med drinkar, musik och skitsnack hemma hos Chio. Kan förresten inte fatta hur man kan ha så sköna "förfester" på 2 pers som vi jämt har.
När jag skulle hem fick det bli till fots eftersom jag annars skulle fått vänta fett länge på vagnen, men det var rätt skönt med en promenad ändå. Mina skor som jag va ute i är de skönaste klackarna man kan tänka sig, love them.

I förmiddags hade jag en mysig pratstund med mamma, hon har gjort egen fågelmatsblanding som hon hängt upp utanför fönstret och vi satt tillsammans och iakttog alla fåglar som kom. Och så plötsligt tänkte jag bara "vad sysslar vi med?" jag är 18 år och sitter och studerar fåglar över en kopp kaffe, det är så sjukt tantigt att jag inte kunde låta bli att skratta åt det.

Nu har jag gottat med med pepparkakor, julmust och naturgodis hos Chio, kom hem lagom till Pulp fiction som går på kanal 4+. Sjukt längesedan jag såg den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0