Pigg på arbete

Känner mig peppad till 1000 att göra färdigt alla skolarbeten och projekt så jag kan ta studenten i vår med alla poäng som behövs, gott för mig! Var i skolan igår för ett möte med syon, efter det lyckades jag komma med på en idrotts massage lektion som egentligen hölls för en annan klass men eftersom jag ligger efter så sa läraren att jag är välkommen att vara med på den lektionen så ofta som jag kan. Lärarens personlighet var för övrigt helt underbar och jag kan lova att fler än alla skoltrötta skulle sköta sig bättre om det fanns fler som henne i skolorna.

Imorgon ska jag till Svenska mässan, där det kommer vara massor av människor från olika universitet, högskolor, utlandstudier och direkta jobb som ska informera om framtidens möjligheter och vart man kan komma med den utbildning man läst/ ska läsa vidare på. Hoppas att jag ska få en aning om vad jag vill göra efter skolan, visst har jag mina drömmar men det gäller att klura ut de första stegen och se om det känns som man går åt rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0