Paranormal Activity

En kompis kom igår för att vi hade bestämt att se filmen Paranormal activity tillsammans. Visst var det äckliga grejer som händer och vissa saker kan man ju tycka att man känner igen men om man kollar på helheten var det faktiskt en dålig film, inte vad jag hade hoppats på precis. Jag har gått och spänt mig i flera dagar för att jag visste att vi skulle se den, har hört att den ska vara läskig och trovärdig och jag som bor i en rätt gammal lägenhet som knakar och låter (och eftersom jag dessutom faktiskt är lite nojig annars) trodde att det skulle vara värre att se den än det var. Men det är jag väl både besviken och lättad över, det är väl individuellt.

Om ett par timmar ska jag på en massagelektion och efter det ska jag möta söta Caroline som hälsar på i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0