När jag blir gammal.

Vet ni vad? När jag blir gammal ska jag gå runt och driva med alla ungdomar precis som "pensionärsjävlarna". Varför i helvete ska nästan alla bli så dystra och torra med åldern egentligen, det är ju bara tragiskt. Programmet har nog gett mig dagens skratt, de är ju helt underbara. 

Dagen för övrigt har varit riktigt seg. Den började ju bra, vaknade hos Chio och myste ett tag med kaffe och snack om sjuka drömmar men sedan vart det dags att gå hem och jag visste att det inte väntade mig något annat än arbetsuppgifter. Måste säga att det faktiskt är rätt frustrerande att inte ha någonstans man SKA gå på dagarna, att gå runt och vara rastlös är inte riktigt min grej känner jag.
Det känns precis som att man bara bara går och väntar på att något ska hända, medans tiden bara springer iväg. Det är liksom inte långt alls kvar till julafton t.ex. och det känns ungefär lika fel att planera den nu som att plantera blommor i snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0