Julmys

Idag ligger snön som ett täcke och jag har myst ner mig under min älskade luddiga filt och ska dricka utav mitt underbara te som smakar, och framförallt luktar, pepparkaka. Kan man vara teberoende? I så fall tror jag att jag är det, kan inte låta en hel dag gå utan det.

Har haft min första normala dag idag, var i skolan från 8.30 och slutade strax innan 15, då åkte jag direkt till odontologen. Under resan var jag så sjukt trött att jag somnade, jag är ju inte van vid att ha så mycket "aktiviteter" under en dag eftersom jag varit sjukskriven såpass länge.
Men NU till min nyhet, i februari försvinner tandställningen! De skulle kunnat ta bort den redan idag egentligen men tiden räckte inte till för det och nästa lediga tid är först i vår. Lite typiskt, men ändå sjukt jävla skönt!

När jag är glad blir jag köpsugen, det är väl som deppshoppande för de flesta fast jag inte kan få nog med lycka så jag bara vill ha mer mer mer. Det är i alla fall min teori om hur det ligger till för mig. Nu är jag sugen på att beställa ett par skor men jag vet inte om jag borde. Snart kommer några födelsedagar upp och julafton är heller inte så där jättelångt bort. Får väl tänka på det ett par dagar, några timmar åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0