I november, seriöst

Åkte till skolan helt i onödan idag, fick veta att jag inte hade några lektioner. Ja, så kan det ju gå... Annars har det faktiskt varit en toppendag trots det kalla snövädret.
Först blev det bowling, vilket var så sjukt längesedan sist. Efter det blev det fika på stan på ett café som nog är ett av mina favoritställen, sjuk god äppelpaj som fick bli min kvällsmat. Sist men inte minst blev det en mysig kvällspromenad. Fast det är klart, det hade ju inte vart lika mysigt om jag inte packat på mig så många lager kläder. Det är så sjukt kallt nu och om det är som alla väntar sig och som det är sagt så ska det bli värre redan nu i dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0