Goodmorning sunshine

Go morn go morn (?), jag ska snart börja göra mig iordning för dagen. Lyssnar på bra musik och äter god frukost, det känns som början på en toppendag.

I veckan som kommer ska jag bl.a. till odontologen. Det är meningen att tandställningen ska spännas iordning men eftersom den på underkäken har pajat helt ska jag be dom ta bort den, de tänderna är bra precis som de är men enligt experterna har jag "fel" bett och det är vad de vill ändra. Jag har överbett men inte så att det ser konstigt ut eller något sånt, jag är nöjd och det är väl det viktiga. De sa att jag hade en perfekt profil när de gjorde sina mätningar innan behandlingen började, vad är då problemet undrar jag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

LOve U huun!

2010-11-22 @ 15:08:52
URL: http://carolineelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0