Flum

Den bästa tiden för att flumma måste ju ändå vara på natten. Vet inte varför men jag får en sjuk bild utav dag och natt är två olika världar, wft?... Chio och jag gick ut och tog en promenad i regnet inatt och vi flumma för fullt kan jag säga. Borde ske fler gånger, har inte sovit så gott på länge.

Hela förmiddagen har jag ägnat åt att läsa igenom olika kataloger och broschyrer från olika universitet, högskolor mm. Visst måste man ta för sig och välja sin egen väg, men just nu känns det inte som jag orkar någonting som man ska vara tvungen att göra. Jag vill leva lite.

Om en stund ska jag iväg och göra ett test, testet görs utav flera anonyma deltagare som sedan får ersättning. Denna gången får jag en bio biljett och blir automatiskt med om utlottningen av 5 extra bio biljetter. Inte för att jag någonsin haft speciellt mycket tur i spel och sådant men deltar man aldrig kan man ju heller aldrig vinna, inte sant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0