Änglavakt

Jag skickar i mina tankar en ängel till alla vänner och de i familj och släkt. Jag läste nyss en jättebra text som peppade mig inför livet och att se ljusare på något som inte känns riktigt riktigt bra just nu. Folk som hjälper andra genom att våga berätta om sina tankar och funderingar ser jag upp till! Jag önskar ibland att jag skulle våga öppna mig lite mer, men det får räcka med att ta små steg i rätt riktigt för mig. Det är inte alltid man kan släppa taget helt och låta alla se det som döljs under ytan.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du finns i mina tankar dygnet runt mitt hjärta! <3

2010-11-22 @ 17:48:32
URL: http://carolineelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0