Underverk på burk

Jag har äntligen hittat mina favorit hår-tabletter. Har testat olika märken men har sett bäst resultat utav Solaray´s "Hair Nutrients". Fanns tyvärr bara inne i liten burk men det får duga, är så glad!

Sitter på en kudde på mitt golv så jag inte ska få ont i rumpan, varför jag sitter på golvet är för att jag försöker plugga. Att jag skulle få det gjort när jag sitter ihopkrupen i min soffa kan jag ju bara glömma, finns inte en chans! Har gjort mitt juliga kanel-kaffe och sitter med ett arbete som jag ärligt talat faktiskt tycker är intressant men vetskapen om att det inte ska vara redovisning förän i mars gör att man inte riktigt känner den där kämparglöden att få det klart, haha är inte det typiskt?!
Nu- back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0