Time is approaching

Har fått de flesta omproven, ett nytt prov och två st redovisningar gjorda under veckan. Jag är lättad men vet att det fortfarande återstår en hel del arbete. I fredags eftermiddag hade min grupp salong, det var dock bara ett fåtal kunder inbokade så jag tränade på AB (ansiktsbehandling) på en tjej i min klass varpå hon vaxade mina ben. Skönt att få tillgång till produkterna som finns i skolan, man kan få en behandling samtidigt som man bättrar på sina betyg hur bra är inte det?!

Har haft en vit vecka, rätt skönt. Fick ett riktigt sug för att gå ut igår men jag stannade hemma, det var nog bra gjort för på morgonen idag skulle jag vara på en föreläsning. Det känns som att jag planerat in något för morgondagen också men har gått och tänkt på vad det kan vara hela dagen och har inte kommit fram till något alls, hoppas hoppas hoppas att det inte var något och att jag nu missar det.




Nu äre natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0