Three hours of cooking

Dagen blev inte alls så slapp som jag hade trott att den skulle bli, har inte sett något på TV, har inte spelat något Ps3, har inte kollat på någon film. Så vad har jag gjort? Jag har pluggat och lagat köttbullar till mammas födelsedagsfirande och julafton så nu är hela frysen fylld. Det tog hemskt nog hela 3 timmar! Man undrar liksom hur, haha. Men då kan jag ju berätta att det i början höll på att gå rakt åt helvete... Vi tillagade dom i ugnen i olika omgångar, de första plåtarna kom ut som något man kan kalla "köttfärsmos". När vi provsmakade sedan märkte vi att det inte bara var utseendet det var fel på, vi hade tagit en massa kryddpeppar (innehåller nejlika bl.a.) så de smakade rätt så... intressant.
Nu blir det några lata kvällstimmar, börjar med att se filmen I Am Legend som går på TV.


Tjejen kan inte hitta rätt toner. Jag döööör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0