The meeting with her

Började dagen med caféfrukost, skönt med lite service på morgonen ibland. Det gav mig dessutom energi att sätta mig med lite plugg så det var ju bara tummen upp.

När jag och min kära mor åkte iväg för att storhandla senare, bl.a. inför hennes födelsedag som är nästa vecka, träffade vi en intressant person. Medans jag satt vid ett bord på Le Croissant och väntade med min mat på att mamma skulle hämta bestick såg jag på håll att hon stod ett bra tag och tjöta med en för mig okänd kvinna. De kom båda 2 till bordet sen och jag fick veta att hon och mamma känt varandra sedan de var ca 15 år gamla, de hade blivit gravida vid 17 års ålder båda 2 och tillhörde samma umgängeskrets. Kvinnan hade även känt min pappa och mina halvsyskon som är på hans sida. Hon talade om för mig hur lik jag är honom och visst är det väl gulligt/ snällt men på något sätt tar jag illa upp av att en helt utomstående person vet mer om honom än jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0