Tankarna styr allt

Internet har krånglat nästan hela dagen och eftersom jag har en slö-dag har det varit extremt, riktigt jävla störande!
Eftersom jag inte kunnat leka med datorn har jag mest sett på film och TV.. Vad är egentligen söndagar för TVn? Ingenting, bara en massa repriser och löjliga filmer.
Såg bl.a. ett program om en kvinna som med meningen åt sig tjock och jag fick typ ångest för att jag åt godis i förrgår, kul. Sedan tänkte jag på det tvärtom, jag äter normala mängder onyttigheter och dessutom långt ifrån varje dag som hon i programmet faktiskt gjorde. Det finns liksom en ganska stor skillnad mellan att leva osunt och att ibland "unna" sig som vissa vill kalla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0