Slutet av år 2010

Nu har jag sådana där dagar då det liksom inte finns något sug för att skriva "bloggdagbok" alls.. tråkigt, jag vet ju att det är kul att kunna gå tillbaka och läsa om dagarna som gått.

Var i stan idag igen med Sara, bytte skorna jag hade köpt och köpte lite fler grejer. Bl.a. jeans, en t-shirt, en ring, hårfärg, en väska. Har inte tagit bilder på något av det jag köpt än. Men det kommer i något annat inlägg senare.
Nu har jag krupit upp i min loftsäng med datorn, sist jag tog upp den hit och inte orkade klättra ner med den asov jag med den bredvid mig och stördes inte det minsta. Även fast jag vanligtvis rullar runt en helt del i sömnen. Därför tänkte jag att det nog ska gå lika bra inatt. Mysigt att somna till musik!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

har en tävling på min blogg där ni kan vinna en tandblekning från beconfiDent! var med!

2010-12-30 @ 12:44:54
URL: http://www.mondoblog.se/angelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0