Nöjd tjej

Har vandrat omkring i stan i stort sett hela dagen. Mötte upp Sara för en fika och det blev en lång och trevlig en, vi tog oss tid att prata om allt och ingent. Åt en sjukt god kycklingsallad, kan lova att det inte blir min sista på det stället! Efteråt gick vi från affär till affär mest för att kolla vad som kommer finnas med i mellandagsreans utbud men jag hittade en svart transperant t-shirt på Weekday som jag inte kunde hålla tassarna borta från, bra köp men helst vill jag ju nu också få tag i en svart bustier som jag kan ha under. Det borde kanske inte vara så svårt, svart är väl den vanligaste färgen (kan man kalla svart för en färg?).

Har äntligen fått upp julgranen, klädde den ikväll och nu står den i vardagsrummet och ger en mysig julstämning.  Känner mig som en nöjd liten unge, får ta och lägga julklapparna under den nu också så ser det ännu bättre ut! Vi har inte bara julkulor i får gran, vi har även små virkade korgar som vi brukar lägga godis i. Det får vara ett plus som ersätter känslan av en riktig gran eftersom våran är i plast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0