När man hellre myser än pluggar

Kom hem för ca en halvtimme sedan. Det luktade av någon anledning lussekatter i hela skolan så gissa om jag blev sugen. Som tur var har jag kvar några i frysen sedan jag bakade i helgen, gottigottgott.
Nu borde jag sitta med näsan i skolböckerna egentligen men varken nu eller när jag var hemma tidigare under dagen (då vi hade 4 timmars hål i schema igen) har jag haft någon ork att plocka fram min duktiga sida.
Sedan jag fick mitt lilla extraelement av mamma har mitt rum varit så varmt och mysigt så får man bara lust att slappa. Det var egentligen tänkt som en julklapp men jag fick den tidigare eftersom jag haft det kallast i lägenheten och inte kunna vara i mitt rum utan att frysa.


Såhär ser min facebookprofil ut sedan jag fixade till den lite när jag var hemma förut. Såg på en blogg att det finns en sida där man antingen kan ladda ner facebook layouts eller göra egna. Klicka här för att komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0