Kan knappt bärga mig

Såg genom fönstret imorse att det blåste som fan så jag bädda in mig i mössa, halsduk och allt sånt innan jag skulle dra iväg till tandläkaren. När jag kom ut såg jag att det dessutom regnade och vägarna var helt  täckta av is... ÄCKLIGASTE vädret!
Vi gjorde tandavtryck så att de kan justera metallbågen som ska sättas bakom mina tänder nu när tandställningen ska tas bort. Jag bad henne att även slipa vissa tänder så att det skulle bli jämnare kanter, blev supernöjd med resultatet.


Så var finalen i Paradise hotel nyss, vem kunde ana att Emanuel skulle vinna?! Han har vart så sjukt skön genom hela spelet och har inte sårat någon alls genom fult spel. Ha Ha Ha! Där har vi ett exempel på att det inte nödvändigtvis behöver vara "krigarna" som tar hem segern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0