Julklappsshopping

Tog en sväng på stan tidigare idag och fick med mig de saker hem som jag skall ge i julklapp till familjen. Visst visst, det är mysigt och kul att köpa hemliga små gåvor men att gå i stan utan en minsta egoistisk tanke är för mig näst intill omöjlig. Denna gången blev det inget köp till mig själv förutom en tandkräm (som jag blivit tipsad om) men jag var inne en stund på Åhlens parfymavdelning för att lukta mig till en favorit. Då kan jag ju klicka hem den via nätet vid något passande tillfälle, what a great idea.

Idag har det snöat konstant och jag har haft en riktigt stämningfylld dag och det ska den fortsätta vara. Det blir bio ikväll och enligt mig finns det inget bättre tillfälle för det än en mörk och snöig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0